A cél eléréséhez, hosszú út vezet.

Már is eltelt három hónap, csak úgy repül az idő. Idén a tavasz igen lassan érkezik, a napsütés igencsak visszafogja magát. De ettől még az inspiráció nem veszett el, én még mindig nem adtam fel.

Sziasztok! :)

Hát mostanában nem írtam, de most van idő magamra is. :)

 

Az új évi kihívásomat nem adtam fel, úgy gondolom, hogy egész jól haladok a célomhoz.

Ebben az esetben nem baj a lassúság mert, így talán biztosabb lesz a tartóssága is. :)

A március hónapban nem értem el súlyvesztést, de igen is tartom, amit idáig leadtam/leküzdöttem. :D 

De most reménykedem, hogy a stagnálás megszűnik, és új lendülettel megindul a fogyás. 

Az izom fejlődést viszont a pocimon észleltem, a mérleg nem mutat pozitívumokat, de a karcsúsodás viszont észlelhető. A cm nem hazudik. :D

 

Az alkalmazások nekem még mindig segítenek. Emlékeztet, hogy ne felejtsem el a célomat, a nehézségek ellenére se adjam fel. 

Edzés után mindig jobban érzem magam, mert tudom, hogy jót tettem a testemmel. Feltölt energiával, segít átértékelni az életet. A mozgás jó és mindenkit bátorítok, hogy kezdjen el valamiféle sportot, vagy aktív tevékenységet űzni. 

Ezzel a testednek és a lelkednek is jót teszel. 

 

Igen jól látjátok a NikeTrainingClub alkalmazást használom jelen pillanatban. 

Igazából most vegyítem az edzéseket, mert mindannyian mások vagyunk, a testünk és az anyagcserénk is más.

Ha nem csak egy típusú edzést végzel, hanem kevered például; kardio és súlyemelés, pilates és hasizom gyakorlatok. Akkor az állóképességed is javulni fog és nem csak, hogy fogysz de, szálkásodsz is és formálódik a tested.  

Mindenkinek más intenzitású és intervallumú edzésprogram a megfelelő. Természetesen az is igaz, hogy mindenkinél más az eltelt idő mennyisége a célja eléréséig. Attól hogy nekem egy kicsivel több idő kell, azért még nem érzem rosszabbnak magam. A testünk jelzéseire is figyelnünk kell, hiszen nem edzhetünk 24-órán keresztül. 

Azt már többször is le írtam, hogy mindenkinek a megfelelő edzést kell követnie, kialakítania, ami hozzá és a teherbírásához illik. 

Az nem jó, ha egyhangúvá válik az edzést, mert akkor hamar feladjuk. 

Legyen a héten minimum egy kardió nap és egy pihenő nap is, amikor regenerálódhat a szervezeted. 

Kardió edzéshez tippek:

- Ugráló kötelezés

- Futás

- Gyors-gyaloglás

- Tánc

A lényeg az intenzitás és az sem árt, ha még jól is szórakozunk. :) 

Linkek amiket csak ajánlani tudok:

PoP Cardio Dance with Cassey

Dance workout- Danielle Peazer

Fitness- cardio dance

Cardio - ABS Dance - with Keaira

 

 

Kellemes edzést és szép napot!

 

Üdv.: A.

 

Ajánló
Kommentek
  1. Én