Az életmód változtatás. Az első hónap nehézségei.

Eltelt az első két hét.

Amikor rádöbbenünk, hogy ez nehezebb, mint gondoltuk. 

Olyan szakaszhoz értünk, amikor folyton emlékeztetnünk kell magunkat a célunkra. Elhatároztuk magunkat, meg is szeretnénk valósítani. És sikerülni is fog, semmi sem állhat az utunkba. Még a rokonlátogatások és a családi ebédek sem. Ilyenkor ehetjük azt, amit mások, de kevesebbet. A desszertet pedig hagyjuk ki, így nem a bűntudattal kell lefeküdnünk, aludni. 

Ha még nem sikerült a rossz szokásaidat elhagyni, akkor elérkezett az idő, hogy a kedvenc nassolni valódat lecseréld valami egészségesebbre. Az egészséges alatt nem azt értem, hogy csak zöldséget ehetsz. Vannak más lehetőségeid is. Ráadásul a kalória tartalmuk is kevesebb. Rossz szokásainkat fokozatosan hagyjuk el. Ha mindenről egyszerre mondanánk le, hamar el menne a kedvünk.

A fokozatosság nem egyenlő a kudarccal.

Ezt próbáljátok ki.. :) 

Glutén mentes, cukor mentes, kalória szegény mégis finom. :)

-  Banana Pancakes - Banános Palacsinta

Hozzávalók:

- 1 banán

- 2 közepes méretű tojás

Elkészítése:

Karikázzuk fel a banánt, majd üssünk rá két tojást. Habverővel kissé nyomkodjuk össze, amíg folyékonyabb állagú nem lesz. 

Én Vénusz (omega 3&6) olajat használtam.

Képek:

 Sütés közben:

 

 

Elkészült. :

YouTube video:

https://www.youtube.com/watch?v=5FA9Z7vvRIw

 

 

A rendszeres testmozgást fokozatosan építsd bele a hétköznapjaidba. A fejlődés egy pozitív dolog, ha eleinte csak heti kétszer-háromszor van időd már az is a változás jele. E mellett gyalogolj napi fél órát vagy egy órát. A szervezetedre is oda kell figyelni. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy olyan edzésformát válassz, amit kedvelsz. A kezdeti nehézségek elkerülhetetlenek, de meglátod később örömmel fogod várni az edzésnapokat. A mozgás segít a stressz levezetésében is, így érezni fogod magadon, hogy energikusabb és kiegyensúlyozottabb vagy. 

A kardió edzésekkel javíthatsz az állóképességeden. Én már a 24. napnál tartok vannak hullámvölgyeim, amikor úgy érzem, hogy nem tudom folytatni, de feladni még nem fogom. Úgy gondolom a kitartás és a kemény munka meghozza gyümölcsét.

Ne felejtsd el emlékeztetni magad arra, hogy miért csinálod. Lehet, hogy te még nem érzékeled, de a tested folyamatosan formálódik, izmosabb és feszesebb lesz. De ehhez kitartónak kell maradnod és ne add fel.

 

Have nice day. :)

Üdv.

 

Ajánló
Kommentek
  1. Én