Az izomépítés és a lazítás.

Tilos az alkohol.

Ha izomépítésre vállalkoztál el kell, hogy keserítselek. Tiltott dolog az alkohol, a legveszélyesebb pedig nem más mint, a sör.

Kerüljük az iszogatós lazítós hétvégéket. :) 

Az alkohol is tartalmaz szénhidrátot, így az edzéshez tervezett étrendedet igencsak felboríthatja. Nekem is voltak lazulós napjaim...Az eredmény nálam is késett. De utána jártam és képzeld; egy gramm etanol 7 kalóriát tartalmaz. Az alkohol szénhidrát tartalma igen nagy.

A zsírégetés előtt az alkohollal bevitt kalóriát el kell elégetnünk. Amíg nem ürül ki a szervezetünk lassabban fogjuk elérni a kívánt eredményt.

Ha te is komoly eredményt szeretnél elérni, próbáld meg elkerülni az alkohol fogyasztást.

Cseréljük le inkább smoothie-ra.

Reggelire ajánlott a nagyobb cukortartalmú gyümölcsök fogyasztása így egy teljes értékű reggelit is készíthetünk.

 

Kép receptje;

- 1 banán felkarikázva, 1 dl breakfast ivójoghurt, 2 dl zsírmentes tej, 30 gramm fehérje por összeturmixolva.

           Ízlés szerint a tetejére szórhatunk egy kis fahéjat.

Reggeli smoothie recept:

 - banán, datolya vagy a füge a legjobb választás.

Izomépítőknek: 1 banánt, 3 dl kókusztejjel vagy zsírmentes tejjel, 30 gramm fehérje porral összeturmixoljuk.  

Másik változat a család többi tagjának: 1 banán, 3 dl szénsavmentes ásványvízzel.

A smoothie-kat elkészíthetjük kézi bot mixerrel is. 

 

 

Youtube link további receptekhez.:

https://www.youtube.com/watch?v=FMXAWsjlmnM

 https://www.youtube.com/watch?v=CJN1n3fId_A

 

További kellemes napot.