Motiváló idézetek diétázók számára. Tanácsok az induláshoz.

Idézetek az edzésekhez. Remélem nektek is segíteni fog.

Nehéz az elindulás?  Ha úgy érzitek, nem fog sikerülni, inkább feladnátok ne csüggedjetek.

Állítsatok össze egy edzés tervet amit mindenképpen megfogtok csinálni. 

Első lépések:

Sorozatos újrakezdő vagy, úgy érzed hogy csak kudarcot vallasz.

Hát ilyen hozzáállással nem is fog sikerülni. 

A legelső teendőd a határozottságod szintjének felmérése, el kell jutnod arra a pontra, hogy teljesen határozottan állj a dolgokhoz. Mindenáron teljesíteni fogod az edzéstervet. Döntsd el mennyi idő alatt szeretnéd elérni a kívánt alakodat. (Ajánlom a 12 hetet, de utána az életmód váltás is szükséges pld.: nem eszel zsíros ételeket, nem rendelgetsz gyors kaját..:) Napi egy edzést utána is be kell tervezned az életedbe. A sikerhez vezető út hosszú folyamat, de ne add fel soha.)

Válaszd ki hogy milyen edzésterv alapján szeretnéd elérni a kívánt célt. Ha egyedül nem megy több opció közül is válogathatsz. Nem muszáj egyedül szenvedned, kezdd el a legjobb barátnőddel, testvéreddel, pároddal, egyik szülővel vagy kérj személyi edzőtől segítséget. Ha egy fitness ikont választottál kövesd az edzés tervét rendszeresen.

A legfontosabbat ne feledd; edzés+étkezés=siker. Ki kell hogy ábrándítsalak ha nem vékony alkat vagy oda kell figyelned az étkezésedre is, de ez még nem azt jelenti, hogy éhezned kellene.

A kulcsszó a sokszor keveset. Napi 5-6 étkezés / naponta 1 órás edzések.

Az étkezésről egyeztess háziorvosoddal vagy egy dietetikussal, vagy kérd személyi edző segítségét így az edzéstervedhez illeszkedő étrended lehet. Az étrend kiválasztása nem könnyű a különböző allergiák, betegségek miatt. 

Az edzésprogram kialakítása:

Ha mindez meg van készíts egy naptárat magadnak, a mai rohanó világban muszáj teljes napirendet készítenünk így mindenképpen betudod tartani az edzést és az étkezést is.

Egy példa képpel illusztrálva:

Forrás: http://www.blogilates.com/

További oldalak ahonnan szerezhetsz ötleteket:

http://tobbvagy.hu/wp-content/uploads/2014/07/30naposkih%C3%ADv%C3%A1s.jpg

http://www.fittalak.hu/alakformalas/kulso-es-belso-comb-edzesprogram.html

A lényeg nem a kinézet: hanem hogy mindig fel írd magadnak, mennyit edzettél és milyen jellegű edzést csináltál aznap (aerobic,futás,bicikli..stb), mit ettél (hányszor ettél). A folyadékbevitelre is figyelj oda, napi: 3-4 liter.

Vedd körül magad pozitív gondolatokkal, inspirációs idézetekkel.

Na ebben van igazság. 

Idézetek a kitartáshoz:

- "Felejtsd el azt, hogy miért nem fog működni, és hidd el azt az egyetlen okot, amiért fog."

- "Ne álmodozz róla, inkább dolgozz meg érte."

- "Két választásod van; vagy bedobod a törölközőt, vagy letörlöd vele az izzadságodat. "

- "Nem az edzés tesz bajnokká, hanem reményeid, vágyaid, álmaid."

- " Az izzadtságcseppek az elégő zsír könnyei" :)

- "A testem nem határoz meg engem, én határozom meg hogyan néz ki a testem."

- "Mindegy, hogy 3 perc, vagy 8 perc, minden lefutott kör csak a tiéd.!"

 - "Ami most kicsinál, az egy nap a bemelegítésed lesz."

- " A teljesítőképességünk határa sokkal messzebb van annál, mint amit gondolunk magunkról."

- " Csinálj, ma valami olyat, amit a jövőbeli éned megköszön majd,"

- " A kifogások azoknak valók akik nem is akarják igazán."

- " Ha unod már , hogy mindig újra kell kezdeni, ne add fel, és csináld meg elsőre."

 

Tartsunk ki együtt én is elkezdtem egy 12 hetes edzésprogramot, remélem ti is kitartóak lesztek.

Sok sikert mindenkinek!

Edzésre fel!

Remélem hasznos információkat írtam a számotokra.

Szép napot! :) 

 

Ajánló
Kommentek
  1. Én